reklama

Nebezpečný vírus

Sedeli sme večer na terase. Theresia sa ku mne naklonila a sprisahanecky potichu povedala: „Neviem, či si o tom už počula. Tu v Burkine je rozšírený jeden nebezpečný vírus. A možno si už aj ty nakazená.“ Prekvapená a zhrozená krútim hlavou. Nie, nepočula som o tom. Prečo mi o tom nikto nič nepovedal pred odchodom? Čo to je? Theresia sa začne usmievať a dodáva: „Väčšina ľudí, čo navštívia Burkinu sa sem chcú ešte vrátiť.“  Teraz sa už smejem s ňou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

V nedeľu sme išli taxíkom do mesta. Na dverách chýbali všetky kľučky, musela som ich pribuchnúť zvonku cez otvorené okno. Taxikár nás s úsmevom privítal, povypytoval sa, ako sa máme, ako rodina, všetky tie milé povinné frázy ktoré sú súčasťou pozdravu. V aute hrala príjemná hudba, sledovala som cestu naokolo, cez otvorené okno fúkal proti mojej tvári vietor. Hlavou mi preblesklo, že mi toto mesto bude chýbať. Theresia mala pravdu. Bolo to príjemné a hrozivé zistenie zároveň. Na jednej strane som rada, že sa mi tu páči, že som tu šťastná. Na druhej strane, pri pomyslení, že Burkina si ma získala hneď v deň nášho príchodu, že po mesiaci viem, že mi bude chýbať, mám obavu, čo sa stane ešte za ďalšie dva mesiace, čo tu budem. Budem vôbec chcieť odísť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím, že odpoveď som našla celkom rýchlo. Na druhý deň sa začala moja prvá „homesick“ kríza. Chýba mi rodina, priatelia, Bratislava, Prievidza... Takže viem, že v septembri sa domov vrátim. (počujem buchot, ten veľký kameň, čo práve padol mamine zo srdca, keď toto číta J). Ale myšlienku vrátiť sa sem som ešte nezvrhla. Uvidím, kam ma ešte „vietor zaveje“. Nechávam si zatiaľ všetky dvere otvorené.

Miroslava Furjelová

Miroslava Furjelová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám, ako a kde robiť niečo užitočné, čo je správne a ako prežiť život zmysluplne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu